روشهای - در انگلستان


about 6 سال ago


یکی از اهداف مهاجرین - در کشورهاییست که از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار هستند.انگلستان از جمله این کشورهاست.- در این کشور یکی از روشهای - است.

سرمایه گذاران همواره تمایل دارند با - در کشوری مناسب علاوه بر تامین امنیت سرمایه خود بتوانند به سود آوری قابل توجیحی نیز دست پیدا کنند. ما به شما مژده می دهیم که با - در انگلستان میتوانید به تمام اهداف خود از یک - مناسب دست پیدا کنید. اما از آنجایی که - امری حساس و پیچیده است افراد نباید به تنهایی و بدون مشورت با وکلای مجرب در این زمینه اقدامی را انجام دهند.

همه ساله عده ی زیادی به قصد تجارت و - به انگلستان از این روش اقدام می کنند، طبق این روش اشخاص می توانند - انگلستان را داشته باشند سپس - خود را پس از کسب شرایط لازم به تابعیت انگلستان تبدیل کنند. البته موارد مذکور دارای شرایطی می باشد، جهت اطلاع از شرایط - به انگلستان و اخذ - و تابعیت این کشور می توانید با موسسه تماس حاصل فرمایید. البته روش های دیگر - به این کشور نیز از طریق تحصیل در انگلستان یا کار در انگلستان می باشد.

ویزای تاسیس شرکت یا کارآفرینی در انگلستان Enterpreneur

ویزای Entrepreneur یا تاسیس شرکت و کار افرینی از پرطرفدارترین ویزاهای - در کشور انگلستان است. از آنجا که این ویزا از یک سیستم امتیاز بندی پیروی میکند متقاضی این ویزا باید 95 امتیاز لازم برای دریافت این ویزا را کسب نماید. دسترسی به منابع مالی به ارزش 200,000 پوند در بانک های معتبر چه در داخل چه خارج از انگلستان در صورتی که قابل انتقال به انگلستان باشد از مهم ترین ملزومات این نوع از - در انگلستان است که 75 امتیاز را برای فرد تامین می نماید. لازم به ذکر است این میزان سرمایه می تواند متعلق به خود متقاضی و یا همسر او باشد که در هر صورت باید مدارک لازم برای اثبات این امر ارائه گردد.

اگر شخص متقاضی شهروند کشوری به جز کشورهای انگلیسی زبان باشد باید مدرکی دال بر آشنایی خود با زبان انگلیسی ارئه دهد (در حال حاضر نمره آیلس 4 در کلیه مهارت ها مورد نیاز است). این مهارت زبان به فرد 10 امتیاز میدهد و از شرایط لازم برای دریافت این ویزاست.

از طرف دیگر متقاضی - در انگلستان از طریق این روش باید بتواند هزینه های زندگی خود و همراهانش را در کشور انگلستان تامین نماید واین امر را ثابت کند. اگر متقاضی و همراهانش خارج از کشور انگلستان هستند مبلغ مورد نظر برای شخص اصلی 3310 پوند و برای هر همراه 1890 پوند است و اگر در خاک انگلستان حضور دارند 945 پوند برای شخص اصلی و 630 پوند برای هر همراه است. این امر 10 امتیاز برای فرد تامین میکند و در مجموع متقاضی به 95 امتیاز لازم دست میابد.

روند کار به این صورت است که شخص متقاضی با تهیه مدارک لازم و ارائه یک طرح اقتصادی a business plan پروسه ویزای خود را اغاز می نماید و در نهایت این مبلغ باید برای تاسیس یک شرکت و یا راه اندازی یک کسب و کار در انگلستان به کار گرفته شود. مدت این ویزا 3 سال و 4 ماه است و بعد از این مدت در صورتی که همچنان مبلغ 200,000 پوند موجود باشد و فرد در این مدت 2 فرصت شغلی ایجاد کرده باشد برای 2 سال دیگر این ویزا تمدید میگردد و با 5 سال - در خاک این کشور فرد میتواند به - دائم انگلستان دست پیدا کند، در صورتی که شخص با مبلغ مذکور مشکلی نداشته باشد، اقدام از این طریق یکی از روش های خوب - به انگلستان است.

با دریافت این ویزا شما امکان این را دارید که شرکت یا کسب و کاری برای خود راه اندازی کنید و خودتان نیز در آن کار کنید. همچنین میتوانید اعضای خانواده خود شامل همسر و فرزندان کمتر از 18 سال خود را به همراه داشته باشید. همچنین این امکان وجود دارد که همزمان دو خانواده با یکدیگر برای دریافت این ویزا اقدام نمایند.

 

- در انگلستان investor

این نوع از ویزاهای - در انگلستان نیز بر پایه سیستم امتیاز بندی قرار دارد. با این تفاوت که شما نیاز به کسب حداقل 75 امتیاز هستید تا برای دریافت این ویزا واجد شرایط شناخته شوید. با تصویب قوانین جدید در باب - در انگلستان از نوامبر سال 2014 شخص متقاضی باید نقدینگی و سرمایه ای 2 میلیون پوندی داشته باشد. این امر 30 امتیاز از امتیازات مورد نیاز فرد را تامین مینماید. (قبل از این تاریخ این مبلغ به میزان یک میلیون پوند (1000,000) بود.) این مقدار سرمایه باید در بانک یا موسسه مالی معتبری باشد گرچه این امکان وجود دارد که در داخل و یا در خارج از خاک انگلستان باشد اما در هرحال باید قابلیت انتقال به انگلستان را داشته باشد.

برای دریافت امتیازات لازم دیگر در این شیوه از - در بریتانیا متقاضی باید حداقل 1,750,000 پوند از 2,000,000 پوند را برای خرید اوراق قرضه, اوراق سهام و یا دیگر اوراق دولتی بریتانیا صرف نماید تا30 امتیاز دیگر را کسب کند. همچنین او 15 امتیاز دیگر را بدست می آورد اگر قبل از به اتمام رسیدن 3 ماه از زمان دریافت ویزای خود به - بپردازد. از طرف دیگر لازم است متقاضی این روش در ابتدا حسابی در کشور انگلستان باز نماید.

از مزایای دریافت این ویزا آن است که فرد متقاضی نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی ندارد. همچنین سطح خاصی از تحصیلات آکادمیک مورد نیاز نیست. از طرف دیگر متقاضی الزامی ندارد که برای تامین هزینه همراهان خود مبلغ خاصی را در حساب بانکی خود بگذارد. در این شیوه -ی فرد متقاضی میتواند همسر و فرزندان کمتر از 18 سال را به همراه خود داشته باشد.

مدت زمان این ویزا 3 سال و 4 ماه است و پس از گذشت این مدت اگر سرمایه 2,000,000 همچنان باقی باشد تا 2 سال دیگر تمدید می شود و بعد از گذشت 5 سال فرد را به - دائم میرساند. اگر میزان - فرد در حد 5,000,000 باشد در مدت زمان 3 سال و اگر این میزان 10,000,000 پوند باشد با گذشت 2 سال فرد را به - دائم انگلستان میرساند. همان طور که ملاحظه می فرمایید، - به انگلستان از طریق - معمولاً با صرف هزینه های نسبتاً زیاد است ولی شخص به راحتی می تواند - و تابعیت انگلستان را تحصیل نماید.

- در انگلستان از طریق post-study work

این ویزا یکی از ویزا های - و کار افرینی در کشور انگلستان است. برای دریافت این ویزا فرد متقاضی باید در مجموع 95 امتیاز را کسب نماید. شخصی میتواند برای دریافت این نوع از ویزاهای - در انگلیس اقدام نماید که دارای 50000 پوند سرمایه نقد باشد و یا اینکه از سازمان ها و موسسات معتبر انگلستان این مبلغ را دریافت نماید. اگر فرد خود این میزان سرمایه تهیه میکند باید ثابت نماید این سرمایه متعلق به او و یا همسر او است. دسترسی به این سرمایه 75 امتیاز را برای فرد فراهم می آورد. لازم به ذکر است که اشخاصی که در انگلستان تحصیل کرده اند و یا در حال تحصیل هستند برای دریافت این ویزا واجد شرایط هستند. چنین فردی میتواند با ایجاد یک کسب و کار در کشور انگلستان - دائم این کشور را بدست آورد.

از دیگر ملزومات دریافت این ویزا آن است که متقاضی مدرکی دال بر توانایی خود در زمینه زبان انگلیسی (آیلس حداقل 4 در تمام مهارت ها) ارائه نماید. این امر میتواند 10 امتیاز به امتیازات فرد اضافه نماید. شهروندان کشورهای انگلیسی زبان که برای دریافت این ویزا اقدام می نمایند از این شرط معاف هستند.

در این روش - در انگلستان نیز شخص متقاضی باید با ارئه مدارک مالی ثابت نماید که توانایی تامین هزینه های خود و همراهانش را دارد که این مبلغ برای شخص متقاضی و هر همراهش اگر در خارج از انگلستان باشند به ترتیب 3310 پوند و 1890 پوند است و اگز در خاک انگلستان باشند 945 پوند برای نفر اصلی و برای هر همراه 630 پوند می باشد. بعد از آن و با کسب 10 امتیاز دیگر فرد 95 امتیاز مورد نیاز خود را کسب می نماید و واجد دریافت این ویزا می شود.

لازم به ذکر است برای اقدام به - در انگلیس از این طریق فرد متقاضی باید یک طرح با توجیه اقتصادی (a business plan) ارائه نماید. با ارائه این مدارک فرد میتواند برای خودش, همسر و فرزندان کمتر از 18 سال خود برای دریافت این ویزا اقدام نمایدمدت این ویزا 3 سال و 4 ماه است و بعد از این مدت در صورتی که همچنان مبلغ 50000 پوند موجود باشد و فرد در این مدت 2 فرصت شغلی ایجاد کرده باشد برای 2 سال دیگر این ویزا تمدید میگردد و با 5 سال - در خاک انگلستان فرد میتواند به - دائم این کشور دست پیدا کند. همراهان متقاضی - در انگلستان اجازه کار و تحصیل در کشور انگلستان را دارند و متقاضی میتواند 6 ماه در سال در خارج از خاک انگلستان باشد.







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود