نکاتی در مورد اینکه چرا کالج  Bath academy را انتخاب کنیم؟

تدریس با کیفیت بالا:

مدرسان ما معلمین  واجد شرایط هستند که در زمینه آموزش تحصیلی خود دارای اطلاعات کامل و به روز هستند .این محیط به آنها این  امکان  را  می دهد بدون محدودیت مؤسسات اصلی ، بر آموزش هدفمند و یادگیری فردی هر دانش آموز تمرکز کنند. بسیاری از کادر آموزشی ما دارای مدرک تحصیلات تکمیلی در موضوع تخصصی خود هستند .

 

نتایج آزمون عالی :

در Bath academy  تلاش می کنیم اطمینان دهیم که هنوز هم آکادمیک اعتماد به نفس را به چالش کشیده و افرادی که نیاز به حمایت و وقت بیشتری دارند نیز تشویق می شوند. ما دانش آموزان را بر اساس توانایی تحصیلی قبول نمی کنیم ، اما بر اینکه آیا ما قادر به ارائه یک برنامه مطالعاتی مناسب برای تشویق پیشرفت های بالقوه دانش آموز هستیم ، تمرکز می کنیم. بنابراین ، ما توانستیم از دانشجویان با طیف گسترده ای از پیش زمینه ها و توانایی های خود برای پیشرفت به بهترین دانشگاه ها و ورود به حرفه های حرفه ای تر  پشتیبانی کنیم.

 

توجه فردی و پشتیبانی:

از لحظه تماس دانش آموزان با کارکنان Bath academy ، آنها متوجه این نکته که کارکنان ما توجه فردی به هریک از دانش آموزان دارند  میشوند. ما در مرحله استعلام و درخواست سخت تلاش می کنیم تا دانش آموزان تمام اطلاعات مورد نیاز را برای انتخاب بهترین گزینه ها درآینده تحصیلی خود داشته باشند. هر دوره از دوره های دانشجویی به طور موقت مورد مذاکره قرار می گیرد و هر دانش آموز دارای یک برنامه شخصی و مشخص است که به طور تخصصی برای او طراحی شده.

 

و نکته آخر اینکه این کالج پذیرای دانش آموزان از سرتاسر دنیا است و با توجه به اینکه

اندازه کلاس ها  بسیار اندک است ، دانشجویان بین المللی با دانشجویان هم  سطح خود قرار می گیرند که باعث پیشرفت سریع و مؤثر در تحصیلشان می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

26200783

26200784

 

 

 

نکاتی در مورد اینکه چرا کالج  Bath academy را انتخاب کنیم؟










دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود