University_And_Collages_Of_England
  • University of Bristol

    about 5 سال ago


    این دانشگاه در سال ۱۸۷۶ تاسیس شده و امتیاز سلطنتی خود را در سال ۱۹۰۹ دریافت کرده است، دانشگاه بریستول، از اعتبار و شهرت طولانی مدتی برخوردار بوده و بدون شک در میان پیشتازان درعرصه تحصیلات عالیه در بریتانیا می باشد.

    این دانشگاه سالیان متمادی است که در میان ۴۰ دانشگاه برتر دنیا و در میان ۱۰ دانشگاه برتر بریتانیا رتبه بندی شده است.شایان ذکر است موسسه علم گستر کاوه مفتخر است نماینده انحصاری برترین دانشگاه خارجی که در ایران نمایندگی دارد باشد.

     

    با ۱۷۰۰۰ دانشجو از بیشتر از ۱۰۰ کشور به همراه بیشتر از ۵۵۰۰ پرسنل، دانشگاه بریستول دانشگاهی با ابعاد معمولی اما مؤسسه ای پرطراوت و فعال است. با توجه به تعداد درخواست نامه در دوره لیسانس، بریستول مطمئنناً معروف ترین دانشگاه در سطح کشور انگلستان است. دانشگاه در قلب شهرنسبتا کوچک بریستول قرار گرفته، اما نقش مهم در عرصه جهانی و حضوری پررنگ در زمینه های اقتصادی، زندگی اجتماعی و فرهنگی در جنوب غربی انگلستان است.در تحقیقات آماری اخیر، بیش از ۶۱% از کارهای تحقیقاتی که در ۴۸ زمینه مختلف ارائه شده جوایزی را به خود اختصاص داده اند، که تعدادی از تحقیقات فوق با درجات ۴ ستاره که به عنوان World Leading وما بقی ۳ ستاره که به عنوان Internationally Excellent ارزیابی شده اند. QAA ازدانشگاه به عنوان دانشگاهی با معدل "عالی" در کیفیت  آموزشی تقدیر به عمل آورده است. به عنوان نشانه برتری، دانشگاه بریستول عضو اصلی Russell Group ، دانشگاههای متمرکز برروی تحقیقات در بریتانیا و عضو شبکه دانشگاههای جهانیWUN شناخته می شود.

    دوره ها :

    دانشگاه بریستول مجموعه ای وسیع از مقاطع تحصیلی را در دوره های لیسانس، فوق لیسانس و PHD ارائه می دهد دارای ۶ گروه شامل – هنر، مهندسی، دامپزشکی، پزشکی و دندان پزشکی، علوم پایه و علوم اجتماعی و حقوق می باشد، دانشگاه شامل ۴۵ دپارتمان ، ۱۵ مرکز تحقیقاتی و ۱۲ دانشکده است .

    - دانشکده هنر

    - دانشکده انسان شناسی

    - دانشکده زبان های مدرن

    - دانشکده علوم پزشکی

    - دانشکده بیولوژی

    - دانشکده شیمی

    - دانشکده علوم جغرافیایی

    - دانشکده مطالعات سیاسی

    - دانشکده مطالعات سلامت

    - دانشکده اقتصاد، مالی و مدیریت

    - دانشکده حقوق

     

     

    امکانات:

    دانشگاه امکان اسکان در خوابگاه را برای ورودی های جدید، اعم ازدانشجویان دوره لیسانس و فوق لیسانس، دانشجویان تمام وقت بین المللی که پذیرش آنها قبل از موعد موقرر انجام گرفته باشد را ضمانت می کند. ساختمان خوابگاه، اتاق های مطالعه شخصی را با امتیاز اتصال به اینترنت عرضه می کند. بعضی اتاقها حتی En-Suite Bathrooms (سرویس بهداشتی و حمام داخل اتاق) هم ارائه می دهند. تمام وسایل راحتی در محوطه دانشگاه قرار دارند. کتابخانه دانشگاه بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ کتاب را در خود جای می دهد و بیش از ۶۰۰۰ گاهنامه را تقبل می کند; همچنین، بسیاری از بخش ها کتابخانه های تخصصی دارند. تمام دانشجویان دسترسی رایگان به اینترنت را دارند که قابل دسترس در دانشکده ها، ساختمان خوابگاه، اتحادیه دانشجویان و یا در مرکز ۲۴ ساعته کامپیوتر می باشد. اتحادیه دانشجویان نقش بسیار مهمی را در دانشگاه بازی می کند، همچون فراهم کردن امکانات برای بیش از ۱۸۰ انجمن و ۵۶ باشگاه ورزشی. مرکز جدید ورزش و سلامت بخشی از یک شبکه امکانات ورزشی در دانشگاه بریستول است که محدوده ای از فعالیت ها را برای تمام دوره های ورزشی ارائه می دهد.

    شهر بریستول : 

    دانشگاه بخش جدایی ناپذیری از بریستول، شهر زیبای بندری با پیشینه تاریخی ۱۰۰۰ ساله است. با جمعیتی بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر، بریستول بزرگترین شهر جنوب غربی انگلستان و مرکز تجارت، فرهنگ و آموزش در منطقه است. این شهر، شهری با فرهنگ های متفاوت و مجموعه ای از کافه ها و رستوران ها، جشنواره ها و کارناوال ها، معماری و فضای سبز، تجارت و تکنولوژی جدید، تأتر و موزه ها، هنرمندان و انیماتورها، موسیقی و فیلم می باشد. این شهر رسماً توسط دولت به عنوان مرکز فرهنگ برگزیده شده است و اخیراً به عنوان شهر اروپایی سال به وسیله آکادمی شهرنشینی انتخاب و تقدیر شده است. با موسسه علم گستر کاوه نماینده انحصاری بریستول در ایران  تماس بگیرید.

     

    موقعیت جغرافیایی

    دانشگاه بریستول در قلب شهر قرار گرفته و اکثریت ساختمان های آن فقط در چند متری از یکدیگر فاصله دارند.امکانات مدرن شهر با یک شبکه بزرگ حمل و نقل عمومی ارتباط  و فرودگاه بین المللی بریستول  دسترسی به دیگر نقلط کشور را آسان میکند.فاصله شهر بریستول تا لندن با قطار ۹۰ دقیقه است.

    فارغ التحصیلان این دانشگاه:

        Alastair Stewart OBE (خبرنگار تلویزیون)
        Susanna Reid  (خبرنگار بی بی سی)
        Simon Pegg (بازیگر و کمدین)
        Josh Lewsey (بازیکن راگبی )
        Tom Avery (جستجوگر قطبی)
        James Blunt (نوازنده)
        Michael Winterbottom (فیلمساز)
        Chris Morris (کمدین)

     

     

    لینک : http://www.bristol.ac.uk/

     

     


  • University of Westminster

    about 9 سال ago

    دانشگاه وست مینیستر در قلب شهر لندن واقع شده است. این دانشگاه دارای ۴ کمپ دانشگاهی مختلف در محله های مختلف لندن می باشد.

    کمپ های دانشگاه در محله های Marylebone در مرکز لندن، Harrow در شمال غربی لندن، Cavendish در جنوب شرق لندن و Regent در شمال لندن واقع شده اند. این دانشگاه دارای بیش از ۲۳٫۰۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی می باشد که از این حیث دومین دانشگاه پرجمعیت کشور انگلستان محسوب می شود.

    دانشگاه وست مینیستر در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی از تجمیع چندین دانشگاه به وجود آمد و در آن تاریخ در جدول رنکینگ دانشگاههای انگلستان به علت نوپا بودن حایز رتبه خوبی نبود. از آن تاریخ تا امروز این دانشگاه با به کارگیری استادان توانمند از دانشگاههای معتبر انگلستان و تجهیز نمودن آزمایشگاهها و فضاهای علمی دانشگاه توانسته است رتبه علمی خود را به طور قابل ملاحظه ای ارتقاء بخشیده و این ارتقای درجه علمی روز به روز مسیر خود را تندتر می پیماید.بطور مثال میتوان اشاره کرد دانشگاه وستمینیستر در رشته ی عکاسی دانشگاه نخست انگلستان و در دپارتمان معماری هنری جزء سه دپارتمان برتر انگلستان میباشد ، منحصرا موسسه علم گستر کاوه پذیرش این دانشگاه را برای دانشجویان مستعد ایرانی متقاضی ادامه تحصیل در انگلستان اخذ مینماید.

    مزیت دیگر دانشگاه وست مینیستر شروع کردن کلاسها در دو دوره زمانی (September مهرماه) و (January دی ماه) می باشد و همچنین واقع بودن این دانشگاه در شهر لندن از مزایای قابل توجه آن می باشد. دانشگاه وست مینیستر دارای رشته های حسابداری، معماری، هنر و طراحی، بیوشیمی و میکروبیولوژی، علوم بیولوژی، علوم بیومدیکال، بیوتکنولوژی، تجارت و مدیریت، طب مکمل، کامپیوتر، ساختمان، الکترونیک، انگلیس، مد، علوم انسانی، زبان های خارجی، حقوق، رسانه، موسیقی، عکاسی، علوم بازرگانی، روانشناسی، علوم اجتماعی و سیاسی، توریسم همراه با گرایشهای متعددشان در مقاطع BSc، BA، MSc، MA، Mphil و Mphil/PHDمی باشد. موسسه علم گستر کاوه با افتخار اقدام به اخذ پذیرش رایگان از دانشگاه وست مینسیتر می نماید. برای بهره مندی از مشاوره تخصصی و اخذ پذیرش رایگان موسسه علم گستر کاوه در رابطه با گرایشهای مختلف رشته های تحصیلی ذکر شده و همچنین مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش و اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه Westminster با ما تماس بگیرید.

     

    برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشد

    لینک : https://www.westminster.ac.uk/


  • Kingston University London

    about 9 سال ago



    دانشگاه کینگستون یک موسسه آموزش عالی است که در ۲۶ آوریل ۱۹۹۳ بر اساس مصوبه شورای سلطنتی دولت و تحت نظارت قانون اصلاحات آموزشی مصوبه ۱۹۸۸ (ERA) و مصوبه آموزش عالی در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد. این دانشگاه یک موسسه خیریه آزاد به شمار میرود که تحت نظارت و شرایط ERA قرار دارد. دانشگاه کینگستون به عنوان یک موسسه خیریه آزاد، تحت مقررات HEFCE و مطابق با مصوبه موسسات خیریه در سال ۲۰۰۶ فعالیت میکند.

     

    این دانشگاه در شهر کینگستون تایمز، شهر شلوغی در کنار رودخانه واقع در مرز لندن و ساری قرار دارد که ۲۵ دقیقه با قطار تا مرکز لندن فاصله است

     هیئت علمی دانشگاه کینگستون، در پنج دانشکده تقسیم شده اند. در هر دانشکده، مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و همچنین تحقیق و پژوهش در زمینه های مرتبط ارائه میشود.

     

      • دانشکده هنر، معماری و طراحی

      •  دانشکده هنر و علوم اجتماعی

      •  دانشکده حقوق و بازرگانی

      • دانشکده علوم بهداشت، درمان و مراقبتهای اجتماعی

      • دانشکده علوم، مهندسی و محاسبات

     

    تعداد دانشجویان دانشگاه کینگستون در سال ۲۰۱۲:

    ۱۸,۸۹۹ دانشجو در مقطع لیسانس و دوره های قبل از لیسانس (Foundation),4,206 دانشجو در مقطع فوق لیسانس

    ۱۹,۲۶۴ دانشجوی تمام وقت و ۳۸,۴۱ دانشجوی پاره وقت

    ۲۰,۶۳۶ دانشجو از کشورهای اتحادیه اروپا و انگلستان ,۲۴,۶۹ دانشجواز سایر کشورها

     

    دانشگاه کینگستون در صدر جدول مشاغلی که توسط فارغ‌التحصیلان راه‌اندازی شده

     

    بر اساس آخرین گزارش آموزش عالی‌ و برسی‌ تامل کسب و  کار و ارتباطات، دانشگاه کینگستون مانند سنگفرشی‌ است برای فارغ التحصیلان در زمینه کارآفرینی . تحقیقات سالانه نشان داده است که در سال ۲۰۱۰/۲۰۱۱ دانشگاه کینگستون در مقایسه با سایر موسسات آموزش عالی‌ در انگستان دارای بیشترین تعداد دانشجویانی بوده است که کمپانی‌های خود را راه اندازی کردند.
    با ۱۷۹ کمپانی راه اندازی شده توسط فارغ تحصیلان دانشگاه کینگستون,این دانشگاه در صدر جدول در سال تحصیلی‌ گذشته بوده و تفاوت قابل توجهی‌  با نزدیکترین رقیبان خود در رتبه بندی (۱۹ مرتبه بالاتر) دارد. علاوه بر این ، کینگستون در زمینه استخدام کارمند توسط مشاغل راه‌اندازی شده رتبه اول را در رتبه بندی‌های سال های ۲۰۱۰/۱۱ و ۲۰۰۹/۱۰ ، و در زمینه سطح درآمد این مشاغل در سال ۲۰۱۰/۱۱ دومین رتبه را کسب کرده است.
    رئیس موسسه آموزش - Martha Mador می‌گوید: دانشگاه کینگستون در ۹ سال اخیر نقش بسیارحمایت کننده‌ای در زمینه کار آفرینی داشته است, که از طریق برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف آموزشی و رقابتی کسب شده بر اساس تحقیقات قوی در مرکز تحقیقات کسب و کار در مدرسه تجارت این دانشگاه به دست آمده است.

     

    این دانشکده با بیش از ۲۳۰۰۰ دانشجو در دوره های تمام وقت و نیمه وقت، یکی از بخش های مهم دانشگاه کینگستون و بزرگترین مرکز آموزش عالی در جنوب غرب لندن به شمار می رود. ۴ کمپس این دانشکده در شعاع چهار مایلی کینگستون و در نزدیکی مرکز شهر تیمز واقع شده اند که ۲۵ دقیقه تا مرکز لندن فاصله دارد. دانشکده کینگستون از جمله موفق ترین دانشگاه های انگلستان بوده و همواره در صدر سازمان های منتخب دانشجویان قرار دارد، آموزش کیفی این دانشکده بسیار معروف است و در عرصه پژوهش روندی رو به رشد دارد.

    این دانشکده طیف وسیعی از دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه کرده، و حوزه های مختلف مرتبط با تجارت و مدیریت از جمله،  بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، حسابداری و امور مالی، فن آوری اطلاعات تجارت و AMBA  معتبر دوره های تمام وقت و پاره وقت MBA خود را تحت پوشش  قرار می دهد.

    دانشکده تجارت کینگستون شهرت بسیاری در ارائه دروس پایه اول و پیشنیاز داشته و می تواند با برنامه های پایه ای و اصولی خود زمینه لازم را جهت فعالیت های حرفه ای آینده تان فراهم کند

       • طیف وسیع رشته های کارشناسی

    دانشکده تجارت کینگستون با ایجاد یک محیط تحصیلی حمایتی مناسب و ارائه طیف وسیعی از مدیریت عمومی و دروس تخصصی این رشته، امکان ارتباط با آخرین پیشرفت های صورت گرفته در رشته مورد علاقه دانشجویان را فراهم کرده و آن ها را برای مواجه شدن با فرصت های آینده شغلی خود، آماده می سازد.

       • طیف وسیع رشته های کارشناسی ارشد

    اگر شما به دنبال ادامه تحصیل و پیشرفت آن تا درجه دکترای پژوهش هستید، این دانشکده می تواند فرصت مطالعه رشته تخصصی مورد علاقه تان را در زمینه تجارت و یا مدیریت، در اختیار شما قرار دهد.

       • دوره پژوهش و دکترا

    این دانشکده خدمات مختلفی از جمله دوره های کوتاه مدت و آموزش کار محور را به افراد و شرکت ها ارائه می دهد.

     

     

    دانشگاه کینگستون دارای ۵ کمپس می‌باشد که هر کدام از آن ها مشخصات خاص خود را دارند اما همگی از محیطی دوستانه وصمیمی ,امکانات رفاهی و معماری مدرن برخوردار می باشند

     

     Penrhyn Road

     

    مرکز اصلی‌ فعالیت دانشجویان از تمامی‌ کمپس‌های دانشگاه  در این کمپس  واقع در کینگستون می‌باشد.

    این کمپس دارای مرکز بهداشتی و ورزشی بوده و دانشجویان رشته‌های  هنر، علوم اجتماعی، مهندسی‌ عمران،  سیستم های کامپیوتری و اطلاعات, پرتونگاری در این کمپس واقع هستند.

     

     

    Kingston Hill

                                                                                                                                               

    این کمپس, یک کمپس مدرن و کوهستانی است که ۳ مایل تا  مرکز شهر کینگستون  فاصله دارد.  دانشجویان رشته‌های تجارت، حقوق، موسیقی‌، مراقبت‌های بهداشتی اجتماعی  در این کمپس واقع هستند

     

     

    Knights Park 

     

    این کمپس محیطی‌ بسیار راحت و صمیمی‌ دارد .بودن این کمپس در کنار رودخانه و طبیعت زیبای اطراف آن محیطی‌ مناسب برای دانشجویان رشته‌های هنری فراهم می‌‌آورد، بنابرین دانشجویان رشته‌های معماری ، هنر و طراحی در این کمپس مشغول به تحصیل می‌‌باشند

     

    Roehampton Vale 

     

    Roehampton Vale یک ساختمان مدرن نزدیک به Richmond Park می باشد. این کمپس دارای امکانات بسیار پیشرفته‌ای می‌باشد که مخصوص دانشجویان رشته‌های مهندسی‌ طراحی شده است که تجربیات فنی‌ حرفه‌‌ای با ارزشی را برای آنها مهیا می‌کند.

     

     

    St George’s

     

    رشته‌های مربوط به مراقبت‌های بهداشتی و اجتماعی در دانشگاه کینگستون با همکاری دانشگاه  George’s  University of London (SGUL) St  برگزار میشود.بنابرین برخی‌ از دانشجویان این رشته‌ها در کمپس St George’s واقع در جنوب غربی لندن به تحصیل می‌پردازند.

     

    لینک : http://www.kingston.ac.uk/

     


  • University of Essex

    about 9 سال ago
     
    کمپوس اصلی دانشگاه Essex در شهر Colchester در فاصله ۶۹٫۷ مایلی مرکز شهر لندن واقع شده است. فاصله این دانشگاه تا مرکز لندن ۱ ساعت و ۴۳ دقیقه می باشد.
     
    بی شک یکی از ممتازترین و باسابقه ترین دانشگاههای انگلستان، دانشگاه Essex می باشد.این دانشگاه جزء ۱۰ دانشگاه برتر انگلستان در زمینه پژوهش میباشد.این دانشگاه کمپ دیگری برای رشته های تجارت در شهر Southend نیز دارد.
     
    در این دانشگاه رشته های حسابداری، بیولوژی، اکولوژی، علوم بیومولکولی و بیومدیکال، مدیریت تجارت، علوم کامپیوتر، کامپیوتر و شبکه ها، اقتصاد، الکترونیک و مخابرات، زبان و دستور زبان انگلیسی، دروس اروپایی، درام، دروس فیلم سازی، علوم سلامتی جامعه، تاریخ، تاریخ هنر، علوم انسانی، حقوق انسانی، دروس آمریکای لاتین، حقوق، ادبیات انگلیسی، ریاضیات، زبان های مدرن، هنرهای نمایشی،فلسفه، سیاست، روانشناسی، جامعه شناسی، علوم تربیت بدنی و ورزش و تئاتر همراه با گرایشهای متعددشان در مقاطع BSc، BA، MSc، MA، Mphil و (Mphil/PHD) موجود می باشد.
     
    ذکر این نکته ضروری است که موسسه علم گستر کاوه این افتخار را دارد که برای تمامی رشته های موجود در کلیه مقاطع این دانشگاه اقدام به اخذ پذیرش رایگان می نماید. برای بهره مندی از مشاوره تخصصی و اخذ پذیرش رایگان موسسه علم گستر کاوه در رابطه با گرایش های مختلف رشته های تحصیلی ذکر شده و همچنین مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش و اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه Essex  با ما در تماس باشید.
     
     
     
     

  • Queen Mary

    about 9 سال ago
     
    دانشگاه Queen Mary یکی از برجسته ترین مؤسسات آموزش عالی است .
     
    این دانشگاه حدود ۱۶۹۰۰ دانشجو و ۳۰۰۰ کارمند دارد با بودجه ای معادل سالانه ۳۰۰ میلیون پوند .
     Queen Mary یکی از بزرگترین دانشگاه های لندن است . این دانشگاه دارای طیف گسترده ای از رشته ها در زمینه های مختلف مثل علوم انسانی ، علوم اجتماعی ، حقوق ، پزشکی و دندانپزشکی و علوم و مهندسی است.   
    دانشگاه Queen Mary در شرق لندن و در یکی از بهترین و زیباترین مناطق لندن واقع است.   
     
    تحقیقات انجام شده در Queen Mary دارای بالاترین کیفیت است که این از طریق استخدام بهترین افراد دانشگاهی در این رشته ها از سراسر جهان است  .
    در پی تازه ترین نتایج RAE کیفیت تحقیقات این دانشگاه در رتبه یازدهم قرار دارد.  
      Queen Mary یک تجربه یادگیری با کیفیت بالا و مهیج را برای دانشجویان ارائه می دهد که این کیفیت بالای آموزش الهام گرفته شده از تحقیقات این دانشگاه در دنیای پیشرو است  
     
    این دانشگاه در ۵ سال گذشته بیش از ۲۵۰ میلیون پوند برای ارائه امکانات به دانشجویان - کرده است که منجر به ایجاد یک محیط یادگیری استثنایی شده است.  
    در تازه ترین نظرسنجی National Student Survey ، ۸۸ درصد از دانشجویان ابراز رضایت کلی از این دانشگاه داشته اند که ۵ درصد بالاتر از میانگین ملی و در میان دانشگاه های بزرگ لندن است .
     
    Queen Mary دارای ۵ ساختمان در لندن است. 
     ساختمان اصلی این دانشگاه در شرق لندن و در منطقه Mile End قرار دارد. 
     این دانشگاه با مرکز لندن فقط چند دقیقه فاصله دارد. 
     حمل و نقل عمومی به این دانشگاه ها بسیار راحت است. 
      این دانشگاه ها به ایستگاه مترو نزدیک هستند. 
     
     
    ساختمانهای دانشگاه 
     
    Mile End
     
    این ساختمان ، ساختمان اصلی Queen Mary است . اکثر مدارس آکادمیک و چند سالن تئاتر ، کتابخانه اصلی و خدمات اداری در این ساختمان می باشد.   
    رشته های این ساختمان : علوم انسانی ، علوم اجتماعی ، علوم و مهندسی 
     
    Whitechapel 
     
    پردیس Whitechapel مرکز اصلی برای مدرسه پزشکی و دندانپزشکی است و شامل مؤسسه Blizard ، مؤسسه آموزشی علوم بهداشت ، کتابخانه پزشکی Whitechapel و مؤسسه دندانپزشکی و بیمارستان سلطنتی لندن است.
     
    Charterhouse Square
     
    Charterhouse Square مقر تحقیقات پزشکی برای مؤسسه طب پیشگیری Wolfson می باشد.   
    سالن محل - برای دانشجویان پزشکی نیز وجود دارد  
     
    West Smithfield
     
    ساختمان West Smithfield که شامل بیمارستان St Bartholomew و کتابخانه پزشکی West Smithfield می باشد این ساختمان مرکز قلب و عروقسرطان اپیدمیولوژی و امکانات تحقیقاتی بهداشت عمومی است .
     
    Lincoln's Inn Fields 
     
    این ساختمان مرکز اصلی حقوق می باشد . این مکان محل جدیدی برای CCLS و یک پایگاه آموزشی LLM و تحقیقات کارشناسی ارشد است.
     
     
    برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
     
     
     

  • City University London

    about 9 سال ago
     
    دانشگاه City لندن یکی از محبوب ترین دانشگاه های انگلستان برای دانشجویان بین المللی و کارکنان است . دانشجویان بین المللی دانشگاه از حدود ۱۶۰ کشور جهان به این دانشگاه می آیند و دانشگاه محیط یادگیری با نشاطی را برای ادامه تحصیل فراهم می کند .
     
    در این دانشگاه طیف وسیعی از رشته ها مانند مهندسی ، ریاضیات ، انفورماتیک ، هنر ، علوم انسانی ، علوم اجتماعی ، حقوق ، بهداشت و تجارت ارائه می شود. کارمندان ، اساتید و دانشگاهیان این دانشگاه از بیش از ۵۰ کشور دنیا از جمله انگلستان ، امریکا ، استرالیا ، هند ، یونان ، آلمان ، برزیل ، چین ، اسپانیا، ایتالیا و صربستان به این دانشگاه آمده اند . موسسه علم گستر کاوه بعنوان نماینده اصلی دانشگاه در ایران مشغول به فعالیت میباشد.محل اصلی این دانشگاه در مرکز یکی از مهیج ترین شهرهای جهان می باشد . موفقیت دانشجویان در تحصیل و همچنین موفقیت آن ها در بازار کار بعد از فارغ التحصیلی باعث شده است که این دانشگاه یک انتخاب ایده آل برای دانشجویان باشد و همواره درصد بالایی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در مشاغل خوب مشغول به کار می شوند .این دانشگاه در رشته های مدیریت جزء ۳ دانشگاه برتر انگلستان میباشد.
     
     
     
    • دانشگاه City تنها دانشکاه بین المللی است که دارای هیئت علمی , اساتید و کارکنان با تجربه می باشد که به دو اصل مهم تعهد دارند : 
    • برتری علمی
    •  تمرکز بر کسب و کار حرفه ای
    • City جز ۵ درصد دانشگاه های برتر در جهان است.
    • از نظر استخدام فارغ التحصیلان جز ۱۰ دانشگاه انگلستان می باشد.
    دانشگاه City مجهز به کتابخانه وسیع و گسترده که دارای یارانه های شخصی , دسترسی راحت به اینترنت , استفاده از کتاب های مرجع و …
    برای اخذ پذیرش و گرفتن مشاوره با ما در تماس باشد
     
     
     

  • تحصیل در انگلستان بدون مدرک آیلتس

    about 7 سال ago

    تحصیل در انگلستان بدون مدرک آیلتس