کالج Kensington Park School (KPS) Duff Miller سابق


11 ماه پیش


این کالج دارای 80 درصد دانش آموزان بریتانیایی و 20 درصد دانش آموزان بین المللی می باشد که موید کیفیت بسیار بالای کالج است چرا که بریتانیایی ها می توانند وارد مدارس رایگان شوند اما سطح بالای این کالج آن ها را متقاعد کرده است که برای ورود به دانشگاه های تاپ انگلستان برای دوره Alevel هزینه نمایند.
این کالج در بهترین نقطه لندن در خیابان Kensington جنوبی واقع شده است که یکی از گران قیمت ترین و لوکس ترین مناطق لندن به شمار می آید.

کالج Kensington Park School یا (KPS)، (Duff Miller سابق) یک مدرسه پیشرفته برای پسران و دختران 11 تا 18 ساله طراحی شده است که در قلب لندن قرار دارد. با اینکه این کالج جدید التاسیس است اما از کادر آموزشی موفق با  تجربه طولانی و فوق العاده در تدریس برخوردار است و به عنوان یکی از به نام ترین مدارس کشور معرفی می شود.چرا که در ماه سپتامبر 2017 KPS با کالج  معروف و صاحب نام Duff Miller  ادغام گردید و نهایتا با نام Kensington Park School معرفی شد.

کالج KPS دارای دو ساختمان است که در دو سمت Kensington Gardens  واقع شده است.
دانش آموزان 11تا 15 سال در ساختمان شمالی((Bark Place Kensington Park School قرار دارند دانش آموزان 16 تا 18 سال در ساختمان جنوبی(Queen’s Gate)

آیا می دانید کادر علمی کالج KPS  دارای 25 سال سابقه درخشان در ضمینه GCSE  و ALEVEL    می باشد ، این کالج بهترین امکانات ورزشی و تفریحی از جمله باشگاه شمشیر بازی، اسب سواری و .... را در اختیار دانش آموزان خود قرار داده  و پیشرفت چشمگیری در زمینه موسیقی و هنر داشته است.

کالج KPS برگزارکننده دوره های :

GCSE
این کالج آماده برگزاری دوره های GCSE با بهترین تجهیزات و معلمان با تجربه می باشد تا دانش آموزان این دوره را با موفقیت سپری کنند و با کسب نمرات عالی به دوره های بعد راه پیدا کنند.

A-LEVELS

از ویژگی های برجسته این کالج، آموزش دانش آموزان در سطحی فوق تخصصی و آمادگی آنان برای ورود به دانشگاه های برتر انگلستان با نمرات بسیار عالی می باشد.

RETAKES

اگر دانش آموزان از نمرات خود در دوره ها  ناامید شدند، KPS بهترین گزینه برای ارتقاء سطح علمی و بهبود نمرات آن هاست. 

MEDICAL PREPARATION

 کالج KPS( Duff Miller سابق) سالهاست که یکی از بهترین کالج ها در تربیت دانش آموزان جهت آمادگی  در رشته پزشکی است . Duff Miller شهرت برجسته ای در پایه گذاری تربیت دانش آموزان در رشته پزشکی دارد. ورود به رشته علوم پزشکی کاری  به شدت رقابتی است، اما KPS با ارائه تعدادی از دوره های مختلف که دانش آموزان را قادر به بهره مندی و برقراری روابط  نزدیک با موسسات پزشکی بین المللی مورد احترام می کند  شانس دانش آموزان را برای پذیرش به  حد اکثر ممکن  می رساند.

دانش آموزان به طور کامل و با سطح بالایی، توسط متخصصین کالج به شکل زیر پشتیبانی می شوند:
• آماده سازی برای آزمون های BMAT و UKCAT
• مهارت های لازم در مصاحبه ورود به دانشگاه
• چگونگی مصاحبه فردی
• نوشتن CV
• مناظره اخلاق پزشکی
•آموزش کمک های اولیه

OXBRIDGE PREPARATION

EASTER REVISION

 

در این کالج هر دانش آموز یک آموزگار خصوصی دارد که ناظر حضور و غیاب در کلاس،دقت و عملکرد دانش آموز در امتحانات است. این آموزگار اولین کسی است که دانش آموز و والدین او می توانند هرگونه سوال و یا نگرانی خود را با او در میان بگذراند. آن ها پیشرفت و رفاه دانش آموزان  را کنترل می کنند مطابق مسئولیتی که به عهده آن هاست.

خوابگاه کالج KPS

کالج KPS تلاش می کند تا محیطی امن ،شاد وراحت برای دانش آموزان فراهم آورد.
این کالج برای دانش آموزان بین المللی دو خوابگاه  در نظر گرفته است:

• Princess Beatrice House  :
 خوابگاهی که برای دانش آموزان کمتر از 18 سال فراهم شده است و با ایستگاه Earl’s court  که در نزدیکی این  خوابگاه است دانش آموزان در مدت 15 دقیقه می توانند خود را به کالج KPS   برسانند.


• Pure Hammersmith :
 خوابگاهی ویژه دانش آموزان بالای 18 سال است که تا ایستگاه Hammersmith دو دقیقه فاصله دارد (پیاده روی) که هم به مرکز شهر و هم کالج  KPS  دسترسی دارد.

این  دو خوابگاه هر روز وعده های اصلی غذا را برای دانش آموزان فراهم می کند.جالب است بدانید هر دو خوابگاه مجهز به وسایل آشپزی است که دانش آموزان میوانند براحتی آشپزی کنند.

 







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود