معرفی David Game College


10 ماه پیش


به طور کلی تخمین زده می شود که بیش از 4000 مدرسه و کالج در انگلستان در زمینه تحصیلات تکمیلی فعال می باشند اما مواردی که باعث شده است کالج David Game را در این میان به کالجی برتر و قابل اعتنا برای تحصیل در انگلستان  تبدیل نماید عبارت است از:

داشتن رنکینگ زیر 200 در تمامی سالیان (نکته: بیش از 90درصد، 200 مدرسه اول انگلستان، مدارس و کالج های مخصوص اتباع بریتانیایی می باشد و دانش آموزان خارجی نمی توانند وارد آن ها شوند. به طور مثال کالج St. Paul و Eaton  که حتی والدین بریتانیایی قبل از به دنیا اوردن فرزند خود اسم آن ها را در لیست این کالج ها ثبت نام می کنند.

داشتن معلمان کاملا مجرب و دارای تحصیلات آکادمیک بالا از بهترین دانشگاه های انگلستان که به صورت  کاملا حرفه ای برای تحصیل در انگلستان بدون مدرک آیلتس موجبات علاقه دانشجویان و دانش  آموزان را به دروس تحت تدریس خود  فراهم می نمایند.(بطور مثال معلم ریاضی کالج David Game چهارمین معلم برتر بریتانیا می باشد)
  برخلاف بسیاری از کالج ها و مراکز آموزشی کالج  David Game  دارای کادر حرفه ای ثابت می باشد که بعضی از آن ها سابقه  بسیار طولانی (بیش از 30 سال) در امر آموزش دانشجویان برتر برای تحصیل در انگلستان در سالیان گذشته در این کالج داشته اند.

 برگزاری کلاس های کم جمعیت به منظور برقراری آرامش و محیط علمی سوال و جوابی و تبلور تفکر گروهی در بین اعضای کلاس برقراری محیطی علمی برای دانش آموزان در جهت گذراندن اوقات خود در کالج به منظور ارتقای سطح علمی خود.

ارائه گستره عظیمی از کلاس های آموزشی در رشته های متعدد و به کارگیری سیستمی انعطاف پذیر در صورت تمایل دانشجویان به تغییر رشته تحصیلی.داشتن کتابخانه و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاه آموزشی هنر مجهز به بروزترین سیستم های آموزشی در جهان.  ارائه مشاوره های هفتگی کاملا تخصصی به دانش آموزان و دانشجویان و ارائه خدمات انتخاب رشته با توجه به روحیات و پتانسیل آن ها.

دوره UFP (Foundation) کالج  David Game

بدون شک  معروف ترین  دوره ای  که در کالج  دیوید  گیم  انگلستان برگزار می شود دورهUFP  می باشد. این دوره برای اولین بار در سال 1989 در این کالج شروع به فعالیت کرد و می توان ادعا کرد که این کالج یکی از بهترین دوره های UFP را در کل انگلستان برگزار می کند که دانش آموزانی که با گذراندن این دوره جذب دانشگاه های برتر انگلستان شده اند، موید موفقیت و همچنین مهر تاییدی بر خوشنامی کالج David Game در برگزاری این دوره می باشد. گارانتی ورود به دانشگاه های انگلستان با گذراندن این دوره در کالج David Game 100درصد می باشد، اما برای ورود به دانشگاه های برتر انگلستان باید حتما نمرات بالای دانش آموزان در دروس این دوره احراز شود.
از نمونه افتخارات دوره UFP کالج David Game می توان تایید فقط و فقط UFP داروسازی کالج David Game توسط London School Of Pharmacy را نام برد. سرویس طلایی این دوره که در اختیار والدین دانش آموزان محصل در این دوره قرار می گیرد عبارت است از ارائه یک نام کاربری و کلمه عبور به والدین دانش آموزان جهت چک کردن وضعیت فرزندانشان از حیث نحوه حضور و غیاب آن ها در کلاس های درس و نمرات کسب شده آن ها .

دوره Medical Preparation در کالج DAVID GAME

کالج David Game یکی از  بی نظیر ترین کالج هایی است که به طور تخصصی و ویژه دانش آموزان را برای تحصیل در رشته پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی آماده می کند.

از خدمات این دوره  شامل  :
• آمادگی برای آزمون UKCAT  و BMAT
• تمرین جهت آمادگی لازم برای مصاحبه فردی
• تمرین جهت نوشتن  اظهار نامه یا بیانیه فردی (SOP)
• نوشتن مقاله درباره اخلاق پزشکی

 

 







دیدگاه خود را ثبت کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود

ایمیل شما در سایت نمایش داده نمی شود